خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ طعم جنون از مسعود صابری
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای طعم جنون از خواننده مسعود صابری با لینک مستقیم و کیفیت خوب
دانلود آهنگ طعم جنون با بهترین کیفیت


Masoud Saberi – Tame Jonoon دانلود آهنگ طعم جنون از مسعود صابری
همه اینو میدونن که من شدم وابستت من و این گوشی و عکسای توئه لامصب
هرکی میبینه منو میگه که من دیوونم سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم نمیتونم


طعم جنون از مسعود صابری

همه اینو میدونن که من شدم وابستت من و این گوشی و عکسای توئه لامصب
♭♩♪♫♬♫♪♩
هرکی میبینه منو میگه که من دیوونم سخته این ثانیه ها بی تو من نمیتونم نمیتونم
♭♩♪♫♬♫♪♩
پره از عطر توئه کوچه به کوچه این حوالی بی تو گم میشم و هرشب تو خیابون تو کجایی
با توام عشق دلم عاشقتم سخت شده دنیام …


منبع: دانلود آهنگ طعم جنون از مسعود صابری