خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ تعبیر رویا از مجید یحیایی

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ب.ظ

دانلود آهنگ تعبیر رویا از مجید یحیایی با لینک مستقیم و کیفیت خوب از خزرموزیک

  • دانلود آهنگ تعبیر رویا از مجید یحیایی با لینک مستقیم و کیفیت خوب از خزرموزیک

    دانلود آهنگ تعبیر رویا از مجید یحیایی
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای تعبیر رویا از خواننده مجید یحیایی با لینک مستقیم و کیفیت خوب
    دانلود آهنگ تعبیر رویا با بهترین کیفیت و متن آهنگ

    Downloade Ahange Jadide Majid Yahyaei Be Name Tabire Roya

    Majid Yahyaei Tabire Roya دانلود آهنگ تعبیر رویا از مجید یحیایی

    متن آهنگ تعبیر رویا از مجید یحیایی

    تو رام دادی توی قلبت واسه تعبیر یه رویا
    ♩♪♫♬♫♪♩
    حالا عاشق بارونم که دلم درگیره چشاته
    ♩♪♫♬♫♪♩
    محاله که دست برداره هواش بوی تو داره
    ♩♪♫♬♫♪♩
    خدا واسم فرستاد همونی که بی قراره همونی که بی قراره
    ♩♪♫♬♫♪♩
    از اینکه دوستم داری ممنونتم از اینکه باور کردی مدیونتم
    ♩♪♫♬♫♪♩
    بازم با چشمات عاشقترم کن با اون ناز نگاهت در به درم کن
    ♩♪♫♬♫♪♩
    هیچ رقم تردید از تو تو قلبم نیست احساسی که به تو دارم از عمق دل کم نیست
    ♩♪♫♬♫♪♩
    انقده خوبی که واست رقیب نذارم عاشق تویی و من اداشو در میارم
    ♩♪♫♬♫♪♩
    ♩♪♫♬♫♪♩
    ممنونم خدا از اینکه چشماتو بهم داد ممنونم ازش که مهر من تو دلت افتاد
    ♩♪♫♬♫♪♩
    مغرورم از اینکه تورو دارم تو هوامی چشما همه دنبال منن وقتی باهامی
    ♩♪♫♬♫♪♩
    تنهاییمو گم کردی با تو زندگی خوبه خوشبختی کنار تو قلب من میکوبه
    ♩♪♫♬♫♪♩
    عادی نمیشه مثل نفس میمونی واسم با تو میزنه تموم لحظه نبض احساسم
    ♩♪♫♬♫♪♩
    از اینکه دوستم داری ممنونتم از اینکه باور کردی مدیونتم
    ♩♪♫♬♫♪♩
    بازم با چشمات عاشقترم کن با اون ناز نگاهت در به درم کن
    ♩♪♫♬♫♪♩
    هیچ رقم تردید از تو تو قلبم نیست احساسی که به تو دارم از عمق دل کم نیست
    ♩♪♫♬♫♪♩
    انقده خوبی که واست رقیب نذارم عاشق تویی و من اداشو در میارم

    دانلود همه آهنگهای مجید یحیایی

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی