خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید بارما باقری به نام دوست دارم

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید بارما باقری به نام دوست دارم

  • دانلود آهنگ جدید بارما باقری به نام دوست دارم

    دانلود آهنگ جدید بارما باقری به نام دوست دارم

    دانلود با دو کیفیت 128 و 320

    Download New Music by Barma Bagheri DooSet DaRam

    دانلود آهنگ جدید بارما باقری به نام دوست دارم

    متن آهنگ بارما باقری به نام دوست دارم

    ♫♫♫♫♫♫
    دوست دارم بی اندازه با تو بودن دنیامو میسازه میخوامت پیشم باش تو هم درگیر منو احساس من باش
    عاشقته این دل من یجورایی نگاه تورو میخواد
    بیا دستامو محکم بگیر بگو تو هم دنیا رو با من میخوای
    توی چشمام زل بزن حرف دلتو بگو بگو تو هم دوسم داری بگو بگو بهم بگو بگو که میمونی باهام
    دیوونه وار فقط ی بار داد بزن دوسم داری
    همین ی بار دیوونه وار
    ی شکل تازه به روزام داد اون نگاه ناز و زیبات دنیا رو گشتم مثل تو نبود دنیا رو میریزم زیر پات
    وقتی صدات میاد دلم میلرزه
    حتی ی ثانیه از نبودت میترسه
    تو چیکار کردی با دل تنهام که نگاهت برام ی دنیا میارزه
    توی چشمام زل بزن حرف دلتو بگو بگو تو هم دوسم داری بگو بگو بهم بگو بگو که میمونی باهام
    دیوونه وار فقط ی بار داد بزن دوسم داری
    همین ی بار دیوونه وار
    توی چشمام زل بزن حرف دلتو بگو بگو تو هم دوسم داری بگو بگو بهم بگو بگو که میمونی باهام
    دیوونه وار فقط ی بار داد بزن دوسم داری
    همین ی بار دیوونه وار
    ♫♫♫♫♫♫

    متن آهنگ دوست دارم از سایت تاپ موزیک

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

    ایمیل خود را بدون www وارد کنید!

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی