خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام ام المصائب

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام ام المصائب

  • دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام ام المصائب

    به طفلی که خون از گلویش چکید ستم را به سلابه خواهم کشید
    بر این غم مگر میشود صبر کرد مگر میشود خون حق را ندید
    به جانت قسم جان به لب آمده به ولله تب پشت تب آمده
    چه داغیست بر جان عالم ببین بدون تو شب پشت شب امده
    به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست
    من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست
    به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست
    من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست
    برادر برادر تو جان منی تو که عشق و روح و روان منی
    تو رفتی و جان من از دست رفت تو مشکل ترین امتحان منی
    تو تعبیر خون خدایی و بس تو تصویر خوب وفایی و بس
    جهان تا ابد مات این لحظه هاست تو زیباترین ماجرایی و بس
    به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست
    من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست
    به رب دو عالم به جانی که نیست به وقت نمازو امانی که نیست
    من ام المصائب شدم بعد تو چه گویم ز درد جهانی که نیست

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی