خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام تموم زندگیم

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام تموم زندگیم

  • دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام تموم زندگیم

    دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع به نام تموم زندگیم از رسانه
    Download New Music Mojtaba Shoja Tamoome Zendegim

    ترانه و موزیک: پوریا متابعان, تنظیم: فربد فروغی
    دانلود آهنگ تموم زندگیم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
    ببین هرچی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد
    متن آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم

    منو گم میکنی تو عطر موهات صدات آرامش قلب مریضه
    نمیدونی همین لحظه کنارت برای عاشقت چقدر عزیزه
    صدام که میکنی میلرزه قلبم نگامو جا میذارم توی چشمات
    تو که باشی دیگه غمی ندارم تا هر وقتی که جا دارم تو دنیات
    ببین هرچی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد
    هرچی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد
    دانلود آهنگ جدید مجتبی شجاع تموم زندگیم با لینک مستقیم

    نیستش هیچکسی عاشق شبیه من خداییشم
    عشق تو یه کاری کرده که هوایی شم پس بمون پیشم
    حس کن قلبامونو که با همدیگه هماهنگن
    پیش خواستنت تموم حسا بی رنگن واست میجنگم
    ببین هرچی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد
    هرچی که تو دیوونه ای من از تو دیوونه ترم
    حتی یه لحظه ام فکر تو بیرون نمیرسه از سرم
    تو اومدی و قلبم از این آدما بیزار شد
    تموم زندگیم فقط به عشق تو تکرار شد

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجتبی شجاع بنام تموم زندگیم با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
    دانلود آهنگ مجتبی شجاع تموم زندگیم
    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی