خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی خواب جدایی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی خواب جدایی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک

  • دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی خواب جدایی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک

    دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی خواب جدایی
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یوسف زمانی به نام خواب جدایی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک
    دانلود آهنگ خواب جدایی با لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ
    ترانه و آهنگ: یوسف زمانی ، تنظیم و میکس و مستر: فتاح فتحی
    Downloade Ahange Jadide Yousef Zamani Be Name Khabe Jodaei

    Yousef Zamani Khabe Jodaei دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی خواب جدایی

    متن آهنگ یوسف زمانی خواب جدایی

    هر چی که از یه رابطه که تموم میشه مونده یه درده
    آره من عشثم دلم کرده واقعا این دنیا نامرده
    هر چی که با قلبم می نوشتم بی تفاوت خط خطی کرده
    من یه شب خواب جدایی رو دیدم حس بدی بود
    از خواب پریدم خیلی ترسیدم مرگمو دیدم
    بی شماره چند شبو نخوابیدم من کم آوردم
    هواشو داشتم منو دوسش داشتم
    من دوسش داشتم اینو میدونه من دوسش داشتم
    خیلی گذشت حس میکردم میشه فراموشی بگیرم
    فکر نمیگردم که میمیرم از تمام خیلی دلگیرم
    هر چی وابسته تر از هر دیروز نرسیدم ولی بهش افسوس
    دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی بنام خواب جدایی
    من یه شب خواب جدایی رو دیدم حس بدی بود
    از خواب پریدم خیلی ترسیدم مرگمو دیدم
    بی شماره چند شبو نخوابیدم من کم آوردم
    هواشو داشتم منو دوسش داشتم
    من دوسش داشتم اینو میدونه من دوسش داشتم
    هر چی که از یه رابطه تموم میشه یه درده
    آره من عشثم دلم کرده واقعا این دنیا نامرده
    هر چی که با قلبم می نوشتم بی تفاوت خط خطی کرده
    خیلی سخته باورش اما آره من عشقم دلم کرده

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی