خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ خفگی از مسعود صادقلو

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۴۳ ق.ظ

دانلود آهنگ خفگی از مسعود صادقلو با لینک مستقیم و کیفیت خوب

  • دانلود آهنگ خفگی از مسعود صادقلو با لینک مستقیم و کیفیت خوب

    دانلود آهنگ خفگی از مسعود صادقلو
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای خفگی از خواننده مسعود صادقلو با لینک مستقیم و کیفیت خوب
    دانلود آهنگ خفگی با بهترین کیفیت و متن آهنگ

    Downloade Ahange Jadide Masoud Sadeghloo Be Name Khafegi
    بزودی
    Masoud Sadeghloo – Khafegi دانلود آهنگ خفگی از مسعود صادقلو

    متن آهنگ خفگی از مسعود صادقلو

    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫
    تن من رگ نداره تیغ نزن
    جزء من ایجا کسی نیس جیغ نزن

    خیره به عقربه ساعت شد
    شدم اونی اگه روزی نباشم

    همه میگن اگه مرد راحت شد

    می ترسم
    از این تاریکی این حالت

    که اکسیژن عشق تو
    خفگی داره فقط
    ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

    دانلود همه آهنگهای مسعود صادقلو

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی