خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ لیلی بی عشق از هوروش بند
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای لیلی بی عشق از خواننده هوروش بند

Downloade Ahange Jadide Hoorosh Band Be Name Leyli Bi EshQ

 

 

متن آهنگ هوروش بند فاصله نه

من مریضم به چشای نازت عشق میون من و تو یه رازه
♭♩♪♫♬♫♪♩
دست من نیست شده این دل عاشق ترسم اینه که بری بپاشه
♯♩♪♫♬♮♫♪♩
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
♭♩♪♫♬♫♪♩
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
♯♩♪♫♬♮♫♪♩
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
♭♩♪♫♬♫♪♩
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
♯♩♪♫♬♮♫♪♩
شده امشب دلم عاشق قلم از دست نیوفت نشدیم غافل از این رابطه نه من نه تو
♭♩♪♫♬♫♪♩
گر بری دل بدهی بی من بی وفا تویی کم کن این فاصله رو …
♯♩♪♫♬♮♫♪♩
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
♭♩♪♫♬♫♪♩
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من
♯♩♪♫♬♮♫♪♩
به بارون به دریا به هرکی که تورو دید بگو عاشقتم بگو عاشقتم
♭♩♪♫♬♫♪♩
به هرجا رسیدی بنویس رو در و دیوار شدی عاشق من شدی عاشق من