خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ منو دریاب از اشوان

دانلود آهنگ منو دریاب با بهترین کیفیت و متن آهنگ

Ashvan - Mano Daryab


بگو همش خوابه

که عشق من به یه غریبه دل داده

اشوان دوباره تو

یه چند وقته

حس میکنم نسبت به من سردی

تو بین راه دستامو ول کردی

از اون همه خاطره دل کندی

یه چند وقته این رابطه به تار مو بنده

چشات تو عکسامون نمیخنده

تاریکه دیگه باتو آینده

بگو همش خوابه

که عشق من به یک غریبه دل داده

میگی سو تفاهم بوده در واقع

شاید باور کنم بازم منه

بگو همش خوابه

که عشق من به یه غریبه دل داده

میگی سو تفاهم بوده در واقع

شاید باور کنم بازم منه ساده

دوبـاره تو

دوبـاره من

حال خراب این روزای منو ببین و بخند

دوباره تو

دوباره من

حال خراب این روزای منو ببین و بخند

ذل نزن تو چشم من که گریه داره حالم

یه چند وقته یه بغضی تو گلومه

همش فراری ام از جمع با خودم حرف میزنم

یه شب خواب راحت تنها آرزومه

بی معرفت معلومه کجایی

آماده نیستم هنوز واسه جدایی

واسه دیدن تو با اون

تنهایی تو بارون واسه اشک چشامون

بگو خوابه

که عشق من به یه غریبه دل داده

میگی سو تفاهم بوده در واقع

شاید باور کنم بازم منه ساده

دوباره تو

دوباره من

حال خراب این روزای منو ببین و بخند

دوباره تو

دوباره من

حال خراب این روزای منو ببین و بخند