خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ به به امیر قیامت

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ق.ظ

متن آهنگ به به امیر قیامت

  • متن آهنگ به به امیر قیامت
    متن آهنگ به به امیر قیامت

    Lyrics Music Bah Bah Amir Ghiyamat   

    ♫♫♫ 

    به به
    دافای تهران دور من جمعن
    میزنن هر شب
    میخوان بکنن همه پولامو از من
    منم راه نمیدم به هیچکدوم عمداً

    به به
    قفل بی کلید ماییم حتماً
    او دیدن هرشب
    مثل ما دور و برشون بوده حتما
    ولی فقط قیامتو میخوان قلباً

    بده دو

    ♫♫♫ 

    به به
    دافای تهران دور من جمعن
    میزنن هر شب
    میخوان بکنن همه پولامو از من
    منم راه نمیدم به هیچکدوم عمداً

    به به
    قفل بی کلید ماییم حتماً
    او دیدن هرشب
    مثل ما دور و برشون بوده حتما
    ولی فقط قیامتو میخوان قلباً

    ♫♫♫ 

    به به
    دافای تهران دور من جمعن
    میزنن هر شب
    میخوان بکنن همه پولامو از من
    منم راه نمیدم به هیچکدوم عمداً

    داره بارون میاد توی شهرم جر جر
    کجا پشت پنت حاجر
    اونم رفته دبی خوابیده رو علف
    با موزیک قیامتم بد شده طرف
    حاجرم نباشه خب اینجا هستش حنا
    کله کنیم بریم با هم خب دوتایی فضا از غذا

    آقا این یه لاوه
    نه احمق این یه دیس لاوه
    واسه طرفدارای امیر قیامت توی کلابه

    تکست آهنگ به به امیر قیامت

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی