خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

متن آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

  • متن آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

    متن آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی
    Lyrics Music Meysam Ebrahimi Bi Dalil

    متن آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

    ترانه و شعر آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

    بارون که میزد میرفت سمتش آروم میگرفت بیشتر قلبش
    بارون که میزد عاشقتر بود بیشتر تو دلش یاد من بود

    فکر نکن چون پاییزه این دل گرفته نه نه خیلی وقته گیر درده ساخته باهاش ولی این مرد
    فکر نکن چون بارون اومد فکرت افتادم نه خیلی وقتا بی دلیلم یادت افتادم من

    کجا برم که عطر تو نیفته تویه دستِ باد کجا برم کجا برم دیگه تو رو یادم نیاد
    از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

    تکست آهنگ بی دلیل میثم ابراهیمی

    شدم دیوونه من خوبه نبخشمت به خاطر دلم خوبه نبخشمت
    تمومه زندگیم بودی میری با کی تمومه زندگی میفهمی یعنی چی

    کجا برم که عطر تو نیفته تویه دستِ باد کجا برم کجا برم دیگه تو رو یادم نیاد
    از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

    کجا برم که عطر تو نیفته تویه دستِ باد کجا برم کجا برم دیگه تو رو یادم نیاد
    از همه دنیا بگذرم من از تو که نمیگذرم من هنوزم دوست دارم خودت بگو کجا برم

    **

    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بی دلیل

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی