خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید توبه از احمد سلو

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۵۲ ق.ظ

متن آهنگ جدید توبه از احمد سلو

  • متن آهنگ جدید توبه از احمد سلو
    متن آهنگ جدید توبه از احمد سلو

    Lyrics music Tobe Ahmad Solo Text Music Download

    ♪♫♪

    وای قلبم داره تند میزنه
    سینمو از جا میکنه
    وای دلم داره شور میزنه
    عشقمو از یاد میبره
    میرمو تنهات میذارم
    من دیگه برنمیگردم
    زیادی حوصله کردم
    فکرمیکردم که نباشی میمیرم
    بی تو داغون و سردم
    ولی اشتباه میکردم
    وای که چقدر التماس میکردم
    حالا دیگه صبرم سر اومد
    میرمو دیگه باز برنگردم
    آخه دیگه من توبه کردم

    ♪♫♪

    من توبه کردم که دل ندم
    دیگه از هرچی عشقِ ِ دل زده‌م
    آخه ببین چکاری تو با دلم کردی
    که نمیخوام دوباره برگردی
    پیش ِ منو عشقی که نمونده
    یادگار عشق ما یه حلقه‌ی کهنه بود و اشتباه
    ببین که از دستم در اومده
    به خدا صبرم سر اومده
    میرمو تنهات میذارم

    من دیگه برنمیگردم
    زیادی حوصله کردم
    فکرمیکردم که نباشی میمیرم
    بی تو داغون و سردم
    ولی اشتباه میکردم
    وای که چقدر التماس میکردم
    حالا دیگه صبرم سر اومد
    میرمو دیگه باز برنگردم
    آخه دیگه من توبه کردم

    تکست آهنگ جدید   توبه از احمد سلو

    متن آهنگ :

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی