خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ دلفریب سیامک عباسی و امیرعباس گلاب

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰ ق.ظ

متن آهنگ دلفریب سیامک عباسی و امیرعباس گلاب

  • متن آهنگ دلفریب سیامک عباسی و امیرعباس گلاب
    متن آهنگ دلفریب سیامک عباسی و امیرعباس گلاب

    Lyrics Music Delfarib Siamak Abbasi F.t Amirabbas Golab       

    ♫♫♫

    دارم پیر میشم ولى عاشقم
    جهانم پُر از حس و حال توئه
    همه خنده ها دلنشینن ولى
    فقط بهترین خنده مال توئه

    دارم پیر میشم ولى عاشقم
    تو این حال و روزُ برام ساختى
    با اون خنده ى دلفریبت ببین
    دلم رو به چه روزى انداختى

    کنارم بمون و بهم تکیه کن
    به جز عشق چیزى نمى خوام ازت
    کمک کن دلم قرص باشه، همین
    کمک کن عزیزم، کمک کن فقط

    کنارم بمون و بهم تکیه کن
    به جز عشق چیزى نمى خوام ازت
    کمک کن دلم قرص باشه، همین
    کمک کن عزیزم، کمک کن فقط

    کمک کن کمک کن کمک کن فقط

    ♫♫♫

    میخوام دل بدم، ذوب شم، بشکنم
    چشام مثل ابراى پاییز شه
    مى خوام زیر بارون برم، خیس شم
    ولى روحم از عشق لبریز شه

    میخوام تازه شم، سبز شم، گل کنم
    بدونِ زمین خوردن و باختن
    از این خاطرات بَدم رد شم و
    برم سمت آینده رو ساختن

    کنارم بمون و بهم تکیه کن
    به جز عشق چیزى نمى خوام ازت
    کمک کن دلم قرص باشه، همین
    کمک کن عزیزم، کمک کن فقط

    کنارم بمون و بهم تکیه کن
    به جز عشق چیزى نمى خوام ازت
    کمک کن دلم قرص باشه، همین
    کمک کن عزیزم، کمک کن فقط

    کمک کن کمک کن کمک کن فقط

    تکست آهنگ  دلفریب سیامک عباسی و امیرعباس گلاب

    : متن آهنگ

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی