خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸ ق.ظ

متن آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

  • متن آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو
    متن آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

    Lyrics  Music Amir Tataloo Cheshm Cheshm Do Abroo

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

    تکست آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

    هه..

    هی..

    هه..

    ای..

    آ..

    چشم چشم دو ابرو یه نقطه
    اوا نقطه نی چاله لپه.. هه
    برکتی به همین سفره
    غیر رویا میشه چی گفت بهت
    تا نگاهم به تو میوفته
    هول میشی هی میکنی سرفه
    هرکسی پیش تو میگرخه
    تو میخندی و میشم قفلت
    من حتی یه دونه بوس تورم
    عوض نمیکنم با آدمای لوس دورم
    تو حتی یه دونه بغلمم
    عوض نمیکنی با اینایی که بغلمم
    من حتی یه دونه بوس تورم
    عوض نمیکنم با آدمای لوس دورم
    تو حتی یه دونه بغلمم
    عوض نمیکنی با اینایی که بغلمم

    صرفاً نمیگم رفتارات همشون جلفن اینو بفهم
    اما زیرشو کم کن که اینا وسواسین یکم
    اینجا رعایت کن تو خونه اصن بکن
    جمع کن ، لب و لوچه رو
    من که صورتم اینجوری میشه
    لبات داره رنگ غنچه رو
    ولی گل همیشه کمرنگه پیشت
    چنگ زدنه لای موهات شفای درد یه بیماره
    من جنگ زدم لای کوها
    تو راه وعده ی دیدارت
    من حتی یه دونه بوس تورم
    عوض نمیکنم با آدمای لوس دورم
    تو حتی یه دونه بغلمم
    عوض نمیکنی با اینایی که بغلمم
    من حتی یه دونه بوس تورم
    عوض نمیکنم با آدمای لوس دورم
    تو حتی یه دونه بغلمم
    عوض نمیکنی با اینایی که بغلمم

    متن آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

    چشم چشم دو ابرو یه عالم
    که من توش بدجوری گیر افتادم
    چشم چشم فرشته نه آدم
    که بهش قلبمو مفت دادم
    چشم چشم دو ابرو یه عالم
    که من توش بدجوری گیر افتادم
    چشم چشم فرشته نه آدم
    که بهش بدجوری معتادم
    من حتی یه دونه بوس تورم
    عوض نمیکنم با آدمای لوس دورم
    تو حتی یه دونه بغلمم
    عوض نمیکنی با اینایی که بغلمم
    من حتی یه دونه بوس تورم
    عوض نمیکنم با آدمای لوس دورم
    تو حتی یه دونه بغلمم
    عوض نمیکنی با اینایی که بغلمم

    ترانه سرا : امیر تتلو

    ترانه شعر آهنگ چشم چشم دو ابرو امیر تتلو

     متن آهنگ : 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی