خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ کیان پورتراب برگرد

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۷ ب.ظ

متن آهنگ کیان پورتراب برگرد

  • متن آهنگ کیان پورتراب برگرد
    متن آهنگ کیان پورتراب برگرد

    تکست آهنگ کیان پورتراب برگرد

    همراه با دانلود آهنگ کیان پورتراب برگرد

    Text  Music Kian Pour Torab Bargard

    گم میشه ماه
    تو شب‌ های من
    کی لحظه‌ هامون
    ابری شدن
    هنوز بعد تو
    نشده خوب حال من
    کدوم سوی شهر
    هنوز داره رنگی از ما
    از ما
    چون این سمت
    دیگه نیست ردی از تو همراهش
    این من
    بی تو گم کرده راهش رو
    این سمت
    من اینجا شدم اسیر آدم‌ هایی که نیستن
    هم اندازه‌ی جات برگرد

    متن آهنگ کیان پورتراب برگرد

    گم میشه ماه
    تو شب‌ های من
    کی خواسته‌ هامون
    شدن راضی به کم
    بگو بعد من
    فکرت آرومه یا که نه
    کدوم سوی شهر
    هست که هنوز داره رنگی از ما
    از ما
    چون این سمت
    دیگه نیست ردی از تو همراهش
    این من
    بی تو گم کرده راهش رو
    این سمت
    من اینجا شدم اسیر آدم‌ هایی که نیستن
    هم اندازه ی جات برگرد
    دیگه نیست ردی از تو همرام برگرد
    بی تو گم کردم راهو برگرد
    شدم اسیر آدم هایی که نیستن
    هم اندازه ی جات برگرد
    برگرد..

    ترانه شعر آهنگ کیان پورتراب برگرد

     متن آهنگ : 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی