خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید رضا صادقی با عنوان همه چی خوبه

Download New Song By : Reza Sadeghi / Hame Chi Khobe


متن آهنگ همه چی خوبه رضا صادقی

چه خوبه که تو هستی که رو به روم نشستی
که داری قلبتو خودت به من میدی دو دستی
چه خوبه تورو دارم شبو دووم میارم کنار تو تموم میشه روزای نیمه کارم
همه چی خوبه با تو همه چی روبراهه تصدق نگاهت که مثل قرص ماهه
از چی بگم که با تو غمی نمونده واسم تو که کنارمی از چیزی نمی هراسم
همه چی خوبه با تو همه چی روبراهه تصدق نگاهت که مثل قرص ماهه
از چی بگم که با تو غمی نمونده واسم تو که کنارمی از چیزی نمی هراسم
برای خرید آلبوم یعنی درد رضا صادقی کلیک کنید …

تندیس ناز با من بساز که تو اسمت رو قلبم حک شده
من چی بخوام که تو دنیام هرچی جز تو به چشمم بیخوده
هرچی جز تو …
چه خوبه تورو دارم شبو دووم میارم کنار تو تموم میشه روزای نیمه کارم
همه چی خوبه با تو همه چی روبراهه تصدق نگاهت که مثل قرص ماهه
از چی بگم که با تو غمی نمونده واسم تو که کنارمی از چیزی نمی هراسم
همه چی خوبه با تو همه چی روبراهه تصدق نگاهت که مثل قرص ماهه
از چی بگم که با تو غمی نمونده واسم تو که کنارمی از چیزی نمی هراسم
همه چی خوبه با تو …