خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ سرو کله زدن کوروش مقیمی

Lyrics Music Saro Kale Zadan By Kourosh Moghimi

سرو کله زدن

متن آهنگ سرو کله زدن کوروش مقیمی

همه دیوونن نمیدونن که واسه من توئه دیوونه عاقلی

از توی این شهر همه بیرونن فقط انگار منو تو موندیم و عاشقیم

همه میدونن بی تو بی خونه م واسه تو میمیره این دل وقتی که دوری

از توی این قلب همه بیرونن فقط تو موندی آخه آروم این جونی

سروکله زدن با تو یه حال دیگه ای داره

دیوونه بازیات هر روز واسه من تازگی داره

میمونه پیش تو یک عمر این قلب مریض من

محاله بی توئه دیوونه از چشمام نریزه اشک

سروکله زدن با تو یه حال دیگه ای داره

دیوونه بازیات هر روز واسه من تازگی داره

میمونه پیش تو یک عمر این قلب مریض من

محاله بی توئه دیوونه از چشمام نریزه اشک

این همه احساس وقتی که دوری از من عاقل یه دیوونه نمیسازه

چون میدونه که اونم بی من نمیتونه بره طاقت نمیاره

نمیاره نمیاره نمیاره

سروکله زدن با تو یه حال دیگه ای داره

دیوونه بازیات هر روز واسه من تازگی داره

میمونه پیش تو یک عمر این قلب مریض من

محاله بی توئه دیوونه از چشمام نریزه اشک

سروکله زدن با تو یه حال دیگه ای داره

دیوونه بازیات هر روز واسه من تازگی داره

میمونه پیش تو یک عمر این قلب مریض من

محاله بی توئه دیوونه از چشمام نریزه اشک