خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن ترانه جدید رضا صادقی با عنوان حال بارون

Download New Song By : Reza Sadeghi / Hale Baroon

متن آهنگ حال بارون رضا صادقی

دلم آروم نمیگیره اصلا حتما پیش تو گیره
جهانم با تو زیباتره حکما عمرا بی تو نمیره
همش بارونو دوست دارم با تو دستاتو بگیرم
الهی غم نبینی عمرم حاضرم برات بمیرم
بارون حالمو عاشق تر میکنه قلب عاشقو لایق تر میکنه
این بارون و من دریایی بشیم دلتنگی بسه رویایی بشیم

چشات دنیامه دنیامو واکن غوغا کن میتونی
حضورت حس امنه با من باش آه ای کاش بدونی
تو حتی رو به رومی آشوبم دلتنگم دیوونه
ببین اینقد دوست دارم جونم بارونم میدونه
بارون حالمو عاشق تر میکنه قلب عاشقو لایق تر میکنه
این بارون و من دریایی بشیم دلتنگی بسه رویایی بشیم
بارون حالمو عاشق تر میکنه قلب عاشقو لایق تر میکنه
این بارون و من دریایی بشیم دلتنگی بسه رویایی بشیم