خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید مسعود امامی با عنوان بده مگه

شاعر ترانه : علی بحرینی, آهنگسازی : مسعود امامی, تنظیم کننده : امید سلیمانی

Download New Song By : Masoud Emami / Bade Mage

متن آهنگ بده مگه مسعود امامی

دیدم یه چیزی دیدم که میگم با تو تو یه حال دیگم
از تو نمیشه جز خوبی چیزی دید قلبم با تو عشقو فهمید
خوبه که اینجایی جلوی چشمامی تو خودت تنهایی همه ی دنیامی
بده مگه دلم اگه دیوونته بده مگه کی مثل من آخه مگه دیوونته بده مگه
متن ترانه جدید مسعود امامی بده مگه با متن ترانه و دو کیفیت عالی

دیدم یه چیزی دیدم که میگم با تو تو یه حال دیگم
خوبه که اینجایی جلوی چشمامی تو خودت تنهایی همه ی دنیامی
بده مگه دلم اگه دیوونته بده مگه کی مثل من آخه مگه دیوونته بده مگه