خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید امیر اعتدال اعتدال

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر اعتدال اعتدال

  • دانلود آهنگ جدید امیر اعتدال اعتدال

    دانلود آهنگ جدید امیر اعتدال به نام اعتدال  با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای امیر اعتدال به نام اعتدال  با کیفیت بالا
    Download The New "Amir Etedal" Song "Etedal"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ اعتدال  + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید امیر اعتدال به نام اعتدال  عکس جدید امیر اعتدال

    نمیتونم بگم حتی چه حسی من بهت دارم توی جمله بهت میگم میگم خیلی دوست دارم

    میتونم حس کنم حالا که خوشبختم میدونم از اینکه با تو آرومم ی دنیا از تو ممنونم

    محاله ترک این عادت خودت که اینو میدونی فقط یاد تو میوفتم توی روزای بارونی

    برام از من بگو شاید ی کم وابستگیم کم شه بگیری دستامو شاید باز این رابطه محکم شه

    تو هم حال منو داری ما که توو عشق همدستیم واسه ما غیر ممکن نیست ما که دنیای هم هستیم  

    همیشه یاپد من دادی بفکر عشقمون باشم بهم یادآوری کردی میتونم مهربون باشم

    محاله ترک این عادت خودت که اینو میدونی فقط یاد تو میوفتم توی روزای بارونی

    برام از من بگو شاید ی کم وابستگیم کم شه بگیری دستامو شاید باز این رابطه محکم شه

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی