خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید حسام چراغعلی نبودی

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

حسام چراغعلی به نام  نبودی

  • حسام چراغعلی به نام  نبودی

    دانلود آهنگ جدید حسام چراغعلی به نام  نبودی با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای حسام چراغعلی به نام  نبودی با کیفیت بالا
    Download The New "Hesam Cheraghali" Song "Naboodi"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  نبودی + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید حسام چراغعلی به نام  نبودی عکس جدید حسام چراغعلی

    من واسه داشتن تو هر کاری کردم تا کجا باید من این شهرو بگردم هیچکسی شبیه تو پیدا نکردم

    من پره از سئوالای بیجوابم تورو میبینمت حتی توو خوابم   

    فکر دوری تو میده عذابم

    همیشه کنارت بودمو نمیدیدی میمردم برا تو اما تو نفهمیدی چی داری توو چشمات که همه دنیامو میگیری

    نمیشه ی لحظه بره از زندگیم یاد تو هر جا بری که دل من میره همراهت

     میگم که بدونی تو دیگه از یادم نمیری

    من نباشی تو پیشم دیوونه میشم واسه تو همون آدم همیشم هنوزم عاشقم عوض نمیشم

    من پره از سئوالای بیجوابم تورو میبینمت حتی توو خوابم   

    فکر دوری تو میده عذابم

    همیشه کنارت بودمو نمیدیدی میمردم برا تو اما تو نفهمیدی چی داری توو چشمات که همه دنیامو میگیری

    نمیشه ی لحظه بره از زندگیم یاد تو هر جا بری که دل من میره همراهت

     میگم که بدونی تو دیگه از یادم نمیری

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی