خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید سجاد سوشا بگو باشه

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ

سجاد سوشا به نام  بگو باشه

  • سجاد سوشا به نام  بگو باشه

    دانلود آهنگ جدید سجاد سوشا به نام  بگو باشه با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای سجاد سوشا به نام  بگو باشه با کیفیت بالا
    Download The New "Sajjad Sosha" Song "Begoo Bashe"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  بگو باشه + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید سجاد سوشا به نام  بگو باشه عکس جدید سجاد سوشا

    به تو دل بسته شده این دل عاشق همه حرفای آدم توو چشاشه

    من میگم عاشقتم بگو باشه

    وقتی میگم همه چیمی بگو باشه به ی رسوای قدیمی بگو باشه

    تویی اون که زندگیم بند نگاشه بگو باشه

    دیوونه و جذابی مثه مهتابی توو شبهام که نمیتابی دوست دارم

    میدونی دوست دارم تو دقیقا میدونی چه حسی بهت دارم به تو بیمارم

    به تو میگم بیقرارم بگو باشه توی دنیا تورو دارم بگو باشه

    غیر تو راهی ندارم بگو باشه

    بی تو افسردگی دارم بگو باشه من میگم تنها نذارم بگو باشه

    تو نگی کم نمیارم بگوباشه بگو باشه    

    دیوونه و جذابی مثه مهتابی توو شبهام که نمیتابی دوست دارم

    میدونی دوست دارم تو دقیقا میدونی چه حسی بهت دارم به تو بیمارم

    دیوونه و جذابی مثه مهتابی توو شبهام که نمیتابی دوست دارم

    میدونی دوست دارم تو دقیقا میدونی چه حسی بهت دارم به تو بیمارم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی