خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید شهرام شرقی آینده چه خواهد شد

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵ ب.ظ

شهرام شرقی به نام  آینده چه خواهد شد

  • شهرام شرقی به نام  آینده چه خواهد شد

    دانلود آهنگ جدید شهرام شرقی به نام  آینده چه خواهد شد با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای شهرام شرقی به نام  آینده چه خواهد شد با کیفیت بالا
    Download The New "Shahram Sharghi" Song "Ayande Che Khaahad Shod"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  آینده چه خواهد شد + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید شهرام شرقی به نام  آینده چه خواهد شد عکس جدید شهرام شرقی

    آینده چه خواهد شد هر آن نگران هستم در اوج غمو غربت فکر دیگران هستم

    آینده چه خواهد شد با این همه ویرانی 

    رویای رسیدن نیست وقتیکه پریشانی

    با خود بر سر جنگی با این همه دلتنگی دنبال چه میگردی نگرانم

    آینده چه خواهد ماند از خاک اهورایی نسلی که زمین بر ماتمو تنهایی

    آینده چه خواهد دید از ما که رهایی را در خلوت خود خواندیم

    لبریز غمو دردی هر کار شد کردی دنبال چه میگردی نگرانم

    عمریست حواست نیست از مرگ هراست نیست نگرانم  

    آینده چه خواهد شد هر آن نگران هستم در اوج غمو غربت فکر دیگران هستم

    آینده چه خواهد شد با این همه ویرانی 

    رویای رسیدن نیست وقتیکه پریشانی

    با خود بر سر جنگی با این همه دلتنگی دنبال چه میگردی نگرانم

    آینده چه خواهد ماند از خاک اهورایی نسلی که زمین بر ماتمو تنهایی

    آینده چه خواهد دید از ما که رهایی را در خلوت خود خواندیم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی