خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید عرفان احمدی کجای دنیایی

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ب.ظ

عرفان احمدی به نام  کجای دنیایی

  • عرفان احمدی به نام  کجای دنیایی

    دانلود آهنگ جدید عرفان احمدی به نام  کجای دنیایی با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای عرفان احمدی به نام  کجای دنیایی با کیفیت بالا
    Download The New "Erfan Ahmadi" Song "Kojaye Donyaei"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  کجای دنیایی + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید عرفان احمدی به نام  کجای دنیایی عکس جدید عرفان احمدی

    این محاله عشقت از یادم بره هیچی جز تو درمون این دردم نشد من میخواستم برم فراموشت کنم 

    هر کاری کردم نشد

    من هنوزم از عشق تو مجنونمو با تو ساختم دیوار به دیوار خونمو دورم از تو من خودم میدونم 

    و چی بدم جواب این قلب دیوونمو

    کجای دنیایی من هنوز دربدرم هنوزم اینجایی میزنه باز بسرم تموم شه این دنیا من بجز تو   

    چیزی از دنیا نمیخوام

    کجای دنیایی من هنوز دربدرم هنوزم اینجایی میزنه باز بسرم تموم شه این دنیا من بجز تو   

    چیزی از دنیا نمیخوام

    بازم که تنهام تنها شدم رفت همدم تنهاییامه این خیابون من دورم از تو تو دوری از من 

    غم جا گرفته توی قلب هردوتامون

    من از نبودت دیوونه میشم فکرت نرفته از سرم حتی ی ساعت من از خیالت بیرون نمیرم

    نمیذارم این جدایی بشه عادت

    کجای دنیایی من هنوز دربدرم هنوزم اینجایی میزنه باز بسرم تموم شه این دنیا من بجز تو   

    چیزی از دنیا نمیخوام

    کجای دنیایی من هنوز دربدرم هنوزم اینجایی میزنه باز بسرم تموم شه این دنیا من بجز تو   

    چیزی از دنیا نمیخوام

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی