خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید علی تقی زاده فریب

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ب.ظ

علی تقی زاده به نام فریب - دانلود آهنگ جدید علی تقی زاده به نام فریب با لینک مستقیم

  • علی تقی زاده به نام فریب - دانلود آهنگ جدید علی تقی زاده به نام فریب با لینک مستقیم

    دانلود آهنگ جدید علی تقی زاده به نام فریب  با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای علی تقی زاده به نام فریب  با کیفیت بالا
    Download The New "Ali Taghizadeh" Song "Farib"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ فریب  + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید علی تقی زاده به نام فریب  عکس جدید علی تقی زاده

    میدونم همش بهونست ی دروغ تازه داری میدونم همین روزاس که بریو تنهام بذاری

    میدونم همش فریب بود همه حرفای قشنگت توو دلم جایی نداره دیگه اون عشق دو رنگت

    هر کی اومد دو روز مهمون قلبم شد تا عاشقش شدم درد روی دردم شد

    هر کی که دید منو میگه که دیوونم نمیدونن که تو شدی همه جونم  

    هر کی اومد دو روز مهمون قلبم شد تا عاشقش شدم درد روی دردم شد

    هر کی که دید منو میگه که دیوونم نمیدونن که تو شدی همه جونم 

    رفتی انگار تو ندیدی من شبا آروم ندارم بجای صورت ماهت بوسه رو عکسات میذارم 

    چقدر عذاب کشیدم کسی اشکامو ندیده میدونی ی چن وقته خواب از این چشام پریده

    هر کی اومد دو روز مهمون قلبم شد تا عاشقش شدم درد روی دردم شد

    هر کی که دید منو میگه که دیوونم نمیدونن که تو شدی همه جونم 

    هر کی اومد دو روز مهمون قلبم شد تا عاشقش شدم درد روی دردم شد

    هر کی که دید منو میگه که دیوونم نمیدونن که تو شدی همه جونم 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی