خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید علی قربانی ادعا

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ب.ظ

علی قربانی به نام  ادعا

  • علی قربانی به نام  ادعا

    دانلود آهنگ جدید علی قربانی به نام  ادعا با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای علی قربانی به نام  ادعا با کیفیت بالا
    Download The New "Ali Qorbani" Song "Edea"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  ادعا + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید علی قربانی به نام  ادعا عکس جدید علی قربانی

    حالا که خسته ام منو صدا نکن تو عاشقم نبودی ادعانکن

    همونکه از یادت رفت زود

    چه بی بهونه عاشقت بود

    این لحظه ها که بی نفس شده دلم نشد ی حرفایی رو باز بهت بگم

    بگم ی وقتایی که آدم دلخوره

    از خیلی چیزا بی دلیل نمیبره 

    بارون میباره رو تن سرد خیابون چقد فاصله بود بین دلامون

    من عاشق ولی تو نخواستی

    ی لحظه دلم مال تو باشه 

    بارون میباره رو تن سرد خیابون چقد فاصله بود بین دلامون

    من عاشق ولی تو نخواستی

    ی لحظه دلم مال تو باشه 

    ی شب بدون اون دلم خیلی گرفت اشکام رو گونه هام عجب جونی گرفت 

    تنها امید ناامید من شد و

    خیلی زود این امیدو از قلبم گرفت 

    نفس نفس دلامونو نفس کشید گفتم خرابه حالمو اینم ندید 

    ترسیدم از اینکه ی وقت دل نکنه

    اما این اتفاق شوم حالا رسید 

    بارون میباره رو تن سرد خیابون چقد فاصله بود بین دلامون

    من عاشق ولی تو نخواستی

    ی لحظه دلم مال تو باشه 

    بارون میباره رو تن سرد خیابون چقد فاصله بود بین دلامون

    من عاشق ولی تو نخواستی

    ی لحظه دلم مال تو باشه 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی