خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید غلامرضا صنعتگر قبولم کن

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ

غلامرضا صنعتگر به نام  قبولم کن

  • غلامرضا صنعتگر به نام  قبولم کن

    دانلود آهنگ جدید غلامرضا صنعتگر به نام  قبولم کن با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای غلامرضا صنعتگر به نام  قبولم کن با کیفیت بالا
    Download The New "Gholamreza Sanatgar " Song "Ghaboolam Kon"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  قبولم کن + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید غلامرضا صنعتگر به نام  قبولم کن عکس جدید غلامرضا صنعتگر

    متن آهنگ غلامرضا صنعتگر قبولم کن

     

    قبولم کن

    تورو قسم به همین لحظه و ماه به تموم چشمای مونده براه تو قبولم کنی 

    چیزی نمیخوام

    اسم تو آرامش من همه ی خواهش من جز تو بگو کجا برم 

    ی عمریه مسافرم 

    بذا خالی بشه دورم از تو که دل نمیبرم منتظرم نگاه کنی

    اسم منم صدا کنی

    قبولم کن

    تورو قسم به همین لحظه و ماه به تموم چشمای مونده براه تو قبولم کنی 

    چیزی نمیخوام 

    قبولم کن میدونم سفره ی تو بی انتهاس این دقیقه ها حسابشون جداس

    تو قبولم کنی چیزی نمیخوام 

    حالمو رو براه کنو دلمو سر براه کن ی گوشه ی چشمی به این

    عاشق رو سیاه کن 

    دلم بهت قرصه بگو آخر این مسیر کجاس تورو دارم غم ندارم اونیکه

    پشتمه خداست

    اونیکه پشتمه خداست

    قبولم کن

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی