خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید محمد احمدی زخم دنیا

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۲ ب.ظ

محمد احمدی به نام  زخم دنیا

  • محمد احمدی به نام  زخم دنیا

    دانلود آهنگ جدید محمد احمدی به نام  زخم دنیا با لینک مستقیم
    دانلود موزیک جدید و بسیار زیبای محمد احمدی به نام  زخم دنیا با کیفیت بالا
    Download The New " Mohammad Ahmadi" Song "Zakhme Donya"
    از با دو کیفیت ۳۲۰ ، ۱۲۸
    لینک پرسرعت دانلود آهنگ  زخم دنیا + پخش آنلاین

     

    عکس کاور آهنگ جدید محمد احمدی به نام  زخم دنیا عکس جدید محمد احمدی

    از اون بالا نگاهم کن ببین ابری شده دنیا ی بارون توی چشمامه شاید باور کنی تنهام

    میون دفتر شعرم شاید اشکامو گم کردم

    شاید دستام جامونده همون جا که گمت کردم

    حواسم نیست این روزا شب میشه اما شبا هم توی رویاهام میگم باشن میشه فردا

    خودم رو با تو میبینم که دستامونو وا کردیم

    که جای زخم دنیا رو به دست هم دوا کردیم

    از اون بالا نگاهم کن ببین ابری شده دنیا ی بارون توی چشمامه شاید باور کنی تنهام

    میون دفتر شعرم شاید اشکامو گم کردم

    شاید دستام جامونده همون جا که گمت کردم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی