خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام این قرارمون نبود

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۴۴ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام این قرارمون نبود

  • دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام این قرارمون نبود

    دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام این قرارمون نبود از رسانه
    Download New Music Hoorosh Band In Ghararemon Nabood

    دانلود آهنگ هوروش باند این قرارمون نبود

    دانلود آهنگ این قرارمون نبود با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
    متن آهنگ هوروش باند این قرارمون نبود
    این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری جا بزنی واسه قلبم جای خالیتو بزاری
    عشق تو یه ماه زیباست عشق تو عزیز جونه
    قربون دلت برم که با دلم نامهربونه
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد

    چه سخته سرکنم با این اتاقو این شبا
    بگو بهم نیا گلم آخه برم کجا
    این حق من نبود ولم کنی تو بی هوا
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
    آخه چرا احساس منو تو به بازی گرفتی ندیدی که من عاشقمو
    هرچی بود بینمون نابود شد این دلم واست آسون مرد
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای هوروش باند بنام این قرارمون نبود با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
    دانلود آهنگ هوروش باند این قرارمون نبود
    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت
    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی