خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ رضا شیری دلم گرفته از همه

  • دانلود آهنگ رضا شیری دلم گرفته از همه

    متن آهنگ دلم گرفته از همه رضا شیری

    غمم گرفته بعد از این تو روی زندگی بخند برام بخند
    بدون تو دلم غمه برن همه فقط یه بار برام بخند
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

    دانلود آهنگ رضا شیری دلم گرفته از همه

    دلم گرفته از همه تو قلب من جهنمه نگو به قلب من برو دوست دارم فقط تورو
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی