خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود مداحی شب پنجم محرم ۹۷ از سید مهدی میرداماد

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ

دانلود مداحی شب پنجم محرم 97 از سید مهدی میرداماد با بهترین کیفیت

  • دانلود مداحی شب پنجم محرم 97 از سید مهدی میرداماد با بهترین کیفیت

    دانلود مداحی شب پنجم محرم ۹۷ از سید مهدی میرداماد
    ای مجتبای کربلا / یادگار مجتبی ای مجتبای کربلا افتاده ای روی خاک / سر تا به پا پا تا سرت گلهای سرخ پیکرت پر گشته از بوی خاک / از نعل این اسبان چرا خون می چکد ای نازنین / ای آسمانی تر چرا پا می کشی روی زمین / بنگر چه آورده غمتو بر سرم / آتش روان گشته ز چشمای ترم / ابن الحسین وای وای
    Downloade Nuhe Shabe 5 Moharam az Mehdi MirDamad

    mirdamad shab 5 moharam 97

    —————————–
    دانلود مداحی شب پنجم محرم ۹۷ از مهدی میرداماد
    TT

    دانلود مداحی سید مهدی میرداماد شب ۵ به صورت یکجا

    —————————–
    در غربت این سرزمین افتاده پرپر
    در غربت این سرزمین افتاده پرپر بر زمین یاس جوانمرگ من
    دریای خون گشته دلم اتش گرفته حاصلم جانی نمانده به تن
    صورت بذارم بر گل رخساره ی پر خون او
    اشک روانش ده به روی پیکر گلگون او
    خاک زمین شد آشنای گریه ام
    پیچیده در صحرا صدای گریه ام
    اکبر من وای وای
    خون می چکد از تیرها از نیزه ها شمشیرها خون گل پرپرم
    دارم کنار جسم او روی لبانم اسم او ای وای علی اکبرم
    آخر چگونه این تن صد پاره را با خود برم
    آه ای جوانان بنی هاشم بیایید از حرم
    ای وای من ای وای من ای وای من
    شد آیه آیه سوره ی طاهای من
    اکبر من وای وای

    ——————-

    ای مجتبای کربلا
    یادگار مجتبی ای مجتبای کربلا افتاده ای روی خاک

    سر تا به پا پا تا سرت گلهای سرخ پیکرت پر گشته از بوی خاک
    از نعل این اسبان چرا خون می چکد ای نازنین

    ای آسمانی تر چرا پا می کشی روی زمین
    بنگر چه آورده غمتو بر سرم

    آتش روان گشته ز چشمای ترم
    ابن الحسین وای وای

    دانلود همه نوحه های سید مهدی میرداماد

    دانلود مداحی شب پنجم محرم ۹۷ از سید مهدی میرداماد

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی