خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از جواد مقدم

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ق.ظ

دانلود نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از جواد مقدم بهمراه لینک دانلود

  • دانلود نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از جواد مقدم بهمراه لینک دانلود

    دانلود نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از جواد مقدم
    در این لحظه از سایت تو آهنگ دانلود نوحه شور انگیز حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از مداح اهل بیت جواد مقدم با برترین کیفیت موجود و متن این نوحه
    دانلود نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه با کیفیت عالی مخصوص مراسم

    Downloade Madahi Javad Moghadam Be Esme Hossein Khake Karbalat Ajab Gheymatiye

    Javad Moghaddam

    متن نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از جواد مقدم

    در بسته شده رو کلیدی هست تو مرادیو بدون مریدی هست

    وقتی یا حسین میگم دل میشکنه معنیش اینه که هنوز امیدی هست

    معنیش اینه که هنوز امیدی هست

    هرکی برداشت یه قدم برای تو عاقبت به خیر شد از دعای تو

    آقا جون تموم درهای بهشت وا میشن به سمت کربلای تو

    حسین حسین حسین حسین

    حسین خاک کربلات عجب قیمتیه آرزوی دل هر هیئتیه

    من میخوام بیام به کربلا ولی مگه رفتن به همین راحتیه

    من میخوام بیام به کربلا ولی مگه رفتن به همین راحتیه

    حسین حسین حسین حسین
    ++—-++—-++

    حسین خاک کربلات عجب قیمتیه آرزوی دل هر هیئتیه

    من میخوام بیام به کربلا ولی مگه رفتن به همین راحتیه

    من میخوام بیام به کربلا ولی مگه رفتن به همین راحتیه

    حسین حسین حسین حسین

    صائل توام که کارت کرمه

    همه سرمایم چشای ترمه

    آقاجون فقط شب جمعه ها نیست میدونی هر شب دلم تو حرمه

    به چه قیمتی دلا رو میبری میکنی این همه ذره پروری

    آرزومه که آرزومه که بیام به کربلا باز بیام به سرزمین مادری

    حسین حسین حسین حسین

    حسین مادرم از کوچیکی منو آورد میون روضه های شما نشوند

    آقا این من نبودم که اومدم دست لطف تو منو اینجا کشوند

    آقا این من نبودم که اومدم دست لطف تو منو اینجا کشوند

    حسین حسین

    بی دلیل نیست که تو شاه عالمی بی دلیل نیست که تو اسم اعظمی

    بی دلیل نیست که تو شاه عالمی بی دلیل نیست که تو اسم اعظمی

    رنگ پرچم شماست رنگ غروب دیگه بالاتر از این چه پرچمیست

    ما رو میشناسن تو عالم با حسین ما رو میشناسن تو عالم با حسین

    دین ما حسین دنیای ما حسین من که با یا علی از جام پا شدم

    آرزومه بمیرم با یا حسین آرزومه بمیرم با یا حسین

    حسین حسین
    ++–+++–+++
    در بسته شده رو کلیدی هست تو مرادیو بدون مریدی هست

    وقتی یا حسین میگم دل میشکنه معنیش اینه که هنوز امیدی هست

    وقتی یا حسین میگم دل میشکنه معنیش اینه که هنوز امیدی هست

    هرکی برداشت یه قدم برای تو عاقبت به خیر شد از دعای تو

    آقا جون تموم درهای بهشت وا میشن به سمت کربلای تو

    وا میشن به سمت کربلای تو

    ارباب به چه قیمتی دلا رو میبری میکنی این همه ذره پروری
    ♬♮-.-♫-.-♪-.-♩
    آرزومه که آرزومه که بیام به کربلا باز بیام به سرزمین مادری

    ما رو میشناسن تو عالم با حسین

    دین ما حسین دنیای ما حسین من که با یا علی از جام پا شدم

    آرزومه بمیرم با یا حسین آرزومه بمیرم با یا حسین

    حسین حسین

    هرکه دارد هوس کرببلا

    حسین حسین حسین حسین حسین حسین

    حسین حسین حسین حسین حسین حسین

    حسین خاک کربلات عجب قیمتیه جواد مقدم

    دانلود همه نوحه های جواد مقدم
    ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

    دانلود نوحه حسین خاک کربلات عجب قیمتیه از جواد مقدم

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی