خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۶:۳۰ ب.ظ

دانلود نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی با کیفیت عالی و متن

  • دانلود نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی با کیفیت عالی و متن

    دانلود نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی
    همینک از سایت تو آهنگ دانلود نوحه بسیار شنیدنی عشق من علی از مداح اهل بیت حسین سیب سرخی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه عشق من علی با بهترین کیفیت و تکست این مداحی
    شب ۲۰ ماه مبارک رمضان
    Downloade Madahi Hossein SibSorkhi Be Name Eshghe Man Ali Az toahang

    حسین سیب سرخی دانلود نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی

    متن نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی

    عشق من علی عشق من علی
    شبای غم و غربت و اندوه و ملال مولاست
    به خدا علی خسته تر از خسته ز دست دنیاست
    تموم غمش داغ فراق گل یاسش زهراست
    ز بعد زهرا علی قرار نداره
    باغ امیدش دیگه بهار نداره
    چیزی تو دنیا جز دل زار نداره
    \(〃^﹏^〃)/
    وای باغبون بی برگه
    وای چشم به راه مرگه
    وای وای وای وای وای
    ♪♪♪
    عشق من علی عشق من علی
    بیا بخونیم روضه ی ابروی دریده امشب
    بیا بخونیم از سر پر خون بابای زینب
    ♪♯+++♪♫
    مگه چی بوده جرم علی تو این زمونه یا رب
    مسجد کوفه دیگر اسیر غمه♪♪
    دیگه از امشب قامت شیعه خمه
    (*´﹏`*)
    تا روز محشر دیده ها پر ز نمه
    وای رنگ حیدر زرده
    وای زمونه نامرده
    ♪♯♪….♪♫
    چی میشه بشم زائر ایوون طلائیت حیدر
    بشه دل تنگم تو نجف کفتر چاهیت حیدر…
    تو هوای تو پر بزنه بشه هوائی حیدر
    (ˇ_ˇ’!l)
    زیارت تو آرزومه همیشه
    میخوام ببینم حرم تو چی میشه
    برای مجنون هیچ جا نجف نمیشه
    وای بی خیال دنیا
    وای فقط عشقه مولا

    دانلود همه نوحه های حسین سیب سرخی

    دانلود نوحه عشق من علی از حسین سیب سرخی منتشر شده از رسانه اینترنتی تو آهنگ

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی