خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ

متن آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم

  • متن آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم

    متن آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم
    Lyrics Music Behrouz Moghadam Faghat To Ro Daram

    متن آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم

    ترانه و شعر آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم

    بالاتر از این عشق بگو چی دیگه هست میمیره تنهایی شب میشه رویایی تو وقتی اینجایی
    بالاتر از این حس بگو چی دیگه هست وقتی دلت گیره چشمات میشه خیره غم از دلت میره

    عاشق شدم وقتی با گریه خندیدی گفتی دوست دارم
    من دل بهت دادم از عشق نترسیدی حاله منو دیدی
    منم بهت گفتم تا آخر دنیا من پا به پات هستم تنها تو رو دارم تنهات نمیذارم

    تکست آهنگ فقط تو رو دارم بهروز مقدم

    خوشم کنار تو هر روز و هر لحظه تو رو نگاه کردن همراه تو بودن یه دنیا می ارزه
    به جونه هر دومون واست قسم خوردم تا آخر این راه پای تو می مونم تو عشق یه دیوونه ام

    عاشق شدم وقتی با گریه خندیدی گفتی دوست دارم
    من دل بهت دادم از عشق نترسیدی حاله منو دیدی
    منم بهت گفتم تا آخر دنیا من پا به پات هستم تنها تو رو دارم تنهات نمیذارم

    **

    دانلود آهنگ جدید بهروز مقدم فقط تو رو دارم

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی