خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
متن آهنگ جدید محمد معتمدی به نام در جستجوی آرامش

Mohammad Motamedi – Dar Jostojooye Aramesh

“تیتراژ سریال در جستجوی آرامش”

محمد معتمدی در جستجوی آرامش
متن آهنگ در جستجوی آرامش محمد معتمدی

شدم رودی تورا دریا به دریا جستجو کردم برای دیدنت هفت آسمان را زیر و رو کردم
تو باید آن من باشی جنون جان من باشی تو باید آن من باشی جنون جان من باشی
جهان را خانه خواهم کرد اگر مهمان من باشی جهان را خانه خواهم کرد اگر مهمان من باشی
دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی در جستجوی آرامش با لینک مستقیم

چه آتش ها که افشاندم چه طوفان ها به پا کردم چه آتش ها که افشاندم چه طوفان ها به پا کردم
به شوق دیدن آرامش چشمت چه ها کردم به شوق دیدن آرامش چشمت چه ها کردم
کجا این خانه ویران شد هوا با خاک یکسان شد کجا رفتی که این لاله اسیر چنگ طوفان شد
کنارم باش تا از نو به پای هم سر اندازیم فلک را سخت بشکافیم و طرحی نو در اندازیم