خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ رفت مسعود صادقلو و مهدی حسینی

Lyrics Music Raft By Masoud Sadeghlo & Mehdi Hoseini

رفت

متن آهنگ رفت مسعود صادقلو و مهدی حسینی

رفت دل من رفت مگه از دست نگاهت میشه در رفت

هست یه نفر هست که میترسه تو رو آخر بده از دست

بارونه با تو آرومه دل دیوونه بگو میمونی پیش من

آخه دوست دارم عاشقتم رفتی تو قلبم

تو همون نیمه ی گمشده می تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه ی گمشده می تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

پس بمون واسم

دوست دارم یکمی درکم کنی یه موقع نکنه ترکم کنی

اخه من عاشق چشماتم ای کاش واسم ناز کم کنی

تو شدی نیمه ی گمشده م وسط عشق تو گم شدم

دوست دارم بمونی واسه من همیشه از وقتی دیدمت هول شدم

تو همون نیمه ی گمشده می تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم

تو همون نیمه ی گمشده می تو بمون واسم

همه میدونن تو عشق منی رو تو حساسم