خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ من دوست دارم رضا صادقی

Lyrics Music Man Dooset Daram By Reza Sadeghi

من دوست دارم

متن آهنگ من دوست دارم رضا صادقی

تو این شهر به هر کی شبیه توئه بهش بی اراده نگاه میکنم

میدونم که نزدیک من نیستی میدونم که دارم اشتباه میکنم

تو نیستی و من مثل دیوونه ها دارم زیر بارون قدم میزنم

تو رو اینقدر از خدا خواستم زمین و زمانو بهم میزنم

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی چقد دوست دارم

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی چقد دوست دارم

هر بار باریدم هم بغض بارونا دستاتو کم دارم تو این خیابونا

هر گوشه ی این شهر تو هر پیاده رو هر بار حس کردم این جای خالی رو

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی چقد دوست دارم

مثل یه دیوونه ام دلتنگ و بارونی اشکام سر میره تو هر خیابونی

قلبم ترک خورده حال بدی دارم هیچوقت نفهمیدی چقد دوست دارم