خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی دل خجالتی

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۵ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی دل خجالتی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک

  • دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی دل خجالتی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک

    دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی دل خجالتی
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای یوسف زمانی به نام دل خجالتی با بالاترین کیفیت از خزر موزیک
    دانلود آهنگ دل خجالتی با لینک مستقیم به همراه پخش آنلاین و متن آهنگ

    Downloade Ahange Jadide Yousef Zamani Be Name Dele Khejalati

    Yousef Zamani Dele Khejalati دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی دل خجالتی
    تورو دوست داره دلم / عاشقته بیچاره دلم
    وای امون از دست دلم / روم نمیشه اینو بهت بگم

    متن آهنگ یوسف زمانی دل خجالتی

    تورو دوست داره دلم
    عاشقته بیچاره دلم
    وای امون از دست دلم
    روم نمیشه اینو بهت بگم
    تورو هر جوری شده عاشق میکنم
    و یه روزی بدستت میارم
    اسن دل خجالتی دوست داره، آره
    روزی که نبینمت پوشه گیره بهونه میاره
    تو نمیدونی

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی