خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن ترانه جدید رضا صادقی با عنوان همه اون روزا

Download New Song By : Reza Sadeghi / Hame On Roza


متن آهنگ همه اون روزا رضا صادقی

همه ی اون روزایی که بی تو گذشت کنار تو بودمو
غصه ی رفتن تو یه روزی گرفت تمام وجودمو
نمیدونم کجایی چه تلخه که من یه خاطره بودم و بس
نمیتونم از عشق تو دل بکنم تو این همه خاطره
نمیدونم به چشم کی زل بزنم نگاتو یادم بره
هنوزم عشق و خاطره هات تو دل کسی که دوست داره هست
همه گوشمو پر میکنن که دیگه گریه واسه تو بسه
دستایی که جدا بودن این همه سال محاله به هم برسه
اونی که همه چیزتو دادی براش واسه یکی دیگه دلواپسه
همه میدونن عمریه رفتی و من همونجوری دوست دارمت
نمیای و میمیریم و من کاش خبرش برسه یه روزی بهت
دل دیوونه راضی نمیشه تورو به یکی دیگه بسپارمت


میدونی دل بریدن از این همه عشق درست مث مرگمه
خیابونای خلوتو پرسه زدن بدون تو حقمه
رفتی و هرچی بین من و تو گذشت رسیده به گوش همه
نمیتونم بدیتو به روت بیارم غرورتو بشکنم
دلم میخواد صداتو یه بار دیگه با دلهره بشنوم
با تو تموم پاییزو زیر یه چتر دوباره قدم بزنم
همه گوشمو پر میکنن که دیگه گریه واسه تو بسه
دستایی که جدا بودن این همه سال محاله به هم برسه
اونی که همه چیزتو دادی براش واسه یکی دیگه دلواپسه
همه میدونن عمریه رفتی و من همونجوری دوست دارمت
نمیای و میمیریم و من کاش خبرش برسه یه روزی بهت
دل دیوونه راضی نمیشه تورو به یکی دیگه بسپارمت