خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ جدید رضا صادقی با عنوان یه چیزی کمه

Download New Song By : Reza Sadeghi / Ye Chizi Kame


متن آهنگ یه چیزی کمه رضا صادقی

از این هوای بی هوای تو دلم گرفته از خودم که حرف اینو اون شدم
که گم شدم بدون تو که بی ترانه کم شدم
از این دلی که عمریه شده تمام مشکلم پرم همیشه گریه میخورم
همیشه واسه این و اون طناب عشقو میبرم
از تو از من از دلی که خونه از مقصدی که پاک و بی نشونه
از بودنای بی بهونه سیرم …
از عهد و اصول عاشقونه از گرگ خودی که مهربونه
از قلبی که دست این و اونه سیرم …
من نمیدونم چی میخوام کجای این فاصله هام
اصلا کجا بود منشا شکایتا و گله هام فقط میدونم یه چیزی کمه …
من نمیدونم چی میخوام کجای این فاصله هام
اصلا کجا بود منشا شکایتا و گله هام
فقط میدونم یه چیزی کمه بین این همه ترس و واهمه
برای خرید آلبوم یعنی درد رضا صادقی کلیک کنید …

آسون نیست آسون نیست این جنگه این جنگه
بارون نیست بارون نیست دل تنگه دلتنگه
وقتی دل ارزونه سقف عشق ویرونه
آسون نیست آسون نیست این جنگه این جنگه
بارون نیست بارون نیست دل تنگه دلتنگه
وقتی دل ارزونه سقف عشق ویرونه
من نمیدونم چی میخوام کجای این فاصله هام
اصلا کجا بود منشا شکایتا و گله هام فقط میدونم یه چیزی کمه …
من نمیدونم چی میخوام کجای این فاصله هام
اصلا کجا بود منشا شکایتا و گله هام
فقط میدونم یه چیزی کمه بین این همه ترس و واهمه