خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

در جامعه امروزی سفر نقش مهمی در زندگی بیشترانسان ها دارد به خصوص افرادی که به دلیل حرفه شان سفرهای زیادی را در طول سال تجربه می کنند و یا افرادی که سفرهای تفریحی زیادی را در برنامه خود دارند.بنابراین انتخاب چمدان مناسب برای این دسته از افراد بسیار حائز اهمیت است.از این رو دراین مقاله به طور اختصاصی به معرفی چمدان دلسی مدل Belfort Plus، مشخصات سایز، مشخصات فنی و امکانات چمدان دلسی مدل Belfort Plus پرداخته ایم تا با انتخاب یک چمدان مناسب بتوانید با آرامش خاطر بیشتری سفر کنید.

چمدان دلسی مدل Belfort Plus

مشخصات سایز و مشخصات فنی چمدان دلسی مدل Belfort Plus

چمدان و کوله پشتی دلسی مدل Belfort Plus یکی از محصولات معتبر شرکت دلسی محسوب می شود. این نوع چمدان با داشتن وزن 3.1 کیلوگرم و با حجم داخلی45 و حجم خارجی 48 لیتر قابلیت حمل آسان را برای خریداران فراهم نموده است.

چمدان دلسی مدل Belfort Plus علاوه بر وزن مناسب،از جنس متفاوتی به نام پلی پروپیلن استفاده شده است که این نوع مواد نشان از کیفیت و دوام بالای این محصول در برابر عوامل بیرونی از جمله ضربه و یا پرتاپ می باشد.

چنانچه هنگام سفر وسایل زیادی به همراه خود حمل می کنید توجه داشته باشید که حمل و نقل چمدان دلسی مدل Belfort Plus به دلیل دارا بودن چهارچرخ بی صدا در قسمت پایین چمدان آسان می باشد.

همچنین توجه داشته باشید که می توانید متناسب با نوع سفر خود (سفر کوتاه مدت و یا بلند مدت) از سایز های متنوعی که شرکت دلسی برای این محصول تعبیه کرده است چمدان مورد نظر خود را در چهار سایز کابین،متوسط،بزرگ و خیلی بزرگ انتخاب نمایید.

امکانات چمدان دلسی مدل Belfort Plus

از موارد مهمی که بسیاری از خریداران در حین خرید چمدان در نظر می گیرند، قابلیت جابه جایی و حمل آسان چمدان می باشد که در این خصوص لازم است بدانید چمدان دلسی مدل Belfort Plus همانطور که اشاره کردیم به دلیل چهار چرخ دوبل بی صدا این امکان را برای شما بوجود می آورد تا از حمل چمدان در طول سفر دچار خستگی نشوید.

همچنین از این نکته غافل نشوید که چمدان دلسی مدل Belfort Plus قابلیت چرخش 360 درجه ای داردو به راحتی میتوانید چمدان را در زوایای مختلف جابجا کنید .

به دلیل بهره گیری از قفل رمزدار TSA نیز می توانید از لحاظ امنیت و نوع بسته شدن این چمدان آسوده خاطر باشید. مجموع طول و عرض و ارتفاع چمدان دلسی مدل Belfort Plus115 می باشد که قابل قبول تمامی ایر لاین ها در قسمت داخلی هواپیما می باشد.چنانچه قصد خرید این نوع محصول را دارید شما می توانید چمدان دلسی مدل Belfort Plus را مانند کیف لپ تاپ دلسی با 5 سال گارانتی بین المللی خریداری نمایید.

چمدان های دلسی

شرکت دلسی درزمینه تولید و فروش چمدان و کیف توانسته خواسته های سلایق مختلف را تامین نماید.چمدان های دلسی نیز انواع مختلفی دارد همانطور که در این مقاله به معرفی مدل Belfort Plus پرداخته ایم می توانید از کیفیت این نوع محصول در تمامی مدل های این برند معتبر نیز اطمینان حاصل نمایید.همچنین توجه داشته باشید که امکان تهیه چمدان دلسی مدل Belfort Plus به صورت اینترنتی نیز فراهم است و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی این محصول را سفارش و خریداری نمایید.

کوله پشتی به علت راحت‌تر بودن حمل آن نسبت به سایر کیف‌ها، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که کوله پشتی استاندارد نباشد در طولانی مدت باعث مشکلات زیادی برای کاربر خواهد شد. در کوله پشتی‌های طبی و استاندارد طراحی به گونه‌ای صورت گرفته که فشاری به ناحیه کمر و شانه‌ها وارد نشود و وزن کوله پشتی به طور مساوی روی هر شانه تقسیم گردد و به این صورت حمل آن برای کاربر راحت باشد. به منظور داشتن انتخاب مناسب و با اطمینان برای کوله پشتی، ما محصولات دلسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه گزینه بسیار مناسبی است و دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد و مورد نیاز کاربر است.

در ادامه مطلب ویژگی‌های کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه را به طور کامل توضیح خواهیم داد تا با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید. کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه

مشخصات فنی و مشخصات سایز کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه

در طراحی این کوله پشتی دو تبله در نظر گرفته شده است تا بتوانید وسایل بیشتری در آن جای دهید. نوع جنس این کوله پشتی Polyester 600*900 deniers+1680 deniers است که استحکام بالایی به کوله پشتی داده است. در این کوله پشتی می‌توانید تبلت و لپ تاپ تا اندازه 15.6 اینچ قرار دهید. ابعاد خارجی کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه16/18.5*33*42 سانتی‌متر و با حجم خارجی ۲۲ لیتر است. وزن این کوله پشتی بدون وسیله 0.7 کیلوگرم است. برای اطمینان در خریدتان این کوله پشتی توسط شرکت دلسی دارای 2 سال گارانتی است.

امکانات کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه

در این کوله پشتی زیپ افزایش حجم قرار داده شده است تا بتوانید در صورت نیاز وسایل بیشتری در آن جای دهید و با کمبود فضا برای وسایلتان مواجه نگردید. همچنین این کوله پشتی دارای قابلیت نصب روی دسته چمدان است و به این ترتیب می‌توانید در زمان حمل و نقل کیف خود را روی دسته چرخدار چمدان قرار دهید. وزن این کوله پشتی نیز بسیار سبک بوده که برای حمل و نقل راحت مناسب است. در کوله پشتی دلسی مدل Bellecour سایز متوسط رنگ سیاه محافظ لپ تاپ و محافظ تبلت نیز قرار داده شده تا بتوانید به سادگی لپ‌تاپ و تبلت خود را در آن قرار دهید و نگران ضربه خوردن و یا آسیب دیدن آنها نباشید. همچنین مکانی برای کلیدی نیز در کوله پشتی منظور شده است تا دیگر به دنبال دسته کلید خود نباشید و آن را به سادگی پیدا کنید. برند دلسی برند فرانسوی دلسی در سال ۱۹۴۶ تاسیس گردید و تاکنون در زمینه تولید انواع چمدان مسافرتی، ساک مسافرتی، کوله پشتی و انواع چمدان خلبانی و اکسسوری فعالیت می‌کند. این برند یکی از معتبرترین برندها بوده و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان عرضه می‌کند. کیفیت و دوام بالای این محصولات و استفاده از تکنولوژی‌های به روز در طراحی آنها یکی از دلایل محبوبیت این برند معتبر در دنیا است. در ایران نیز فروشگاه ایران دلسی نماینده انحصاری فروش آنلاین محصولات دلسی را دارد و برای خریداران خود امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. ارسال رایگان کالا به سراسر کشور و پرداخت هزینه درب منزل و همچنین ۷ روز ضمانت بازگشت کالا از مزایایی است که فروشگاه ایران دلسی به مشتریان خود می‌دهد تا خریدی مطمئن و آسوده داشته باشند.