خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
کمبود وقت و ترجیح برای صرف انرژی کمتر برای خرید، بسیاری از افراد را ترغیب به خرید از فروشگاه‌هایی می‌کند که بسیاری از اقلام مصرفی روزمره و حتی کالاهای دیگری مانند انواع لوازم خانگی و … را در یک مکان گردآورده باشند. این‌گونه فروشگاه‌ها که با نام هایپرمارکت نیز شناخته می‌شوند، به همین سبب که کار خریداران برای تهیه‌ی مایحتاج خود را بسیار آسان کرده‌اند و باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های آنان شده‌اند، مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته‌اند و اغلب مشتریان زیادی دارند. این افزایش فروش پیامدهایی دارد که ممکن است در نهایت نیاز به ایجاد تغییراتی در فروشگاه را ضروری سازند. افزایش نیروی انسانی، تقویت سیستم حسابداری و البته تقویت سیستم امنیتی فروشگاه، نمونه‌هایی از این تغییرات هستند. در این نوشته قصد داریم به تقویت سیستم امنیتی هایپرمارکت‌ها بپردازیم و به‌خصوص با ویژگی‌های ضروری گیت دزدگیر هاپرمارکت بیشتر آشنا شویم.

ویژگی‌های ضروری برای یک گیت دزدگیر هایپرمارکت

دزدگیر هایپرمارکت بایستی به‌گونه‌ای باشد که بتواند به خوبی مانع از خروج ناخواسته‌ی اجناس داخل فروشگاه شود. عدم آشنایی با گیت‌های دزدگیر هاپرمارکت، ممکن است این تصور اشتباه را در ذهن مالکان این فروشگاه‌ها ایجاد کند که تنها وجود یک گیت دزدگیر هایپرمارکت در قسمت خروجی درب فروشگاه برای محافظت از اجناس داخل آن، پیشگیری از سرقت اجناس و خروج ناخواسته‌ی آن‌ها کافی است. اما حقیقت این است که در عمل گیت‌های دزدگیر هایپرمارکت همگی دارای کارایی و کیفیت یکسانی نیستند و استفاده از برخی از آن‌ها گاه بهتر از استفاده نکردنشان است! در ادامه بیشتر به انواع گیت‌های دزدگیر هایپرمارکت خواهیم پرداخت تا بتوانیم شما عزیزان را بهتر با تفاوت کیفیت این محصولات آشنا کنیم.
گیت-SWG-گیت-ضد-سرقت-فروشگاهی-دزدگیر-گیت-دزدگیر-زد-گیمز

بررسی تفاوت گیت‌های RF و گیت‌های AM

گیت‌های دزدگیر هایپرمارکت قدیمی که از تکنولوژی RF استفاده کرده و به صورت آنالوگ کار می‌کنند، به گونه‌ای هستند که به سبب تداخل امواج به هر دلیلی، گاه و بیگاه دچار خطا شده و به اشتباه اخطار خروج کالا از فروشگاه را به صدا درمی‌آورند. البته این خطا ممکن است گاه به صورتی باشد که کالا از فروشگاه خارج شود اما دزدگیر هایپرمارکت اخطار را اعلام نکند. به طور کلی احتمال اشتباه گیت‌ هایپرمارکت که از تکنولوژی RF استفاده می‌کنند، وجود دارد و این احتمال آن‌چنان کم نیست که بتوان از آن چشم پوشید و این خطاها را نادیده گرفت. اعلام اخطار با خطاهای مکرر فروشنده را دچار سردرگمی می‌کند، چرا که دیگر صحیح یا غلط بودن اخطار قابل تشخیص نخواهد بود و درست به همین دلیل است که گفتیم گاه استفاده نکردن از گیت دزدگیر هایپرمارکت بهتر از استفاده کردن از آن است. علاوه بر این اعلام اخطار نادرست حین خروج مشتریان از فروشگاه، به احتمال زیاد خوشایند آنان نخواهد بود و مسبب نارضایتی خریدار و حتی تصمیم به عدم مراجعات بعدی به فروشگاه می‌شود. گیت‌های دزدگیر هایپرمارکت جدید که از تکنولوژی AM در طراحی و تولید آن‌ها استفاده شده است، به صورت دیجیتال عمل می‌کنند و به همین سبب احتمال خطا به‌واسطه‌ی تداخل امواج در این گیت‌ها وجود ندارد. در نتیجه گیت‌های دزدگیر هایپرمارکت با تکنولوژی AM بسیار دقیق‌تر و بهتر قادر به تشخیص خروج ناخواسته‌ی کالا از فروشگاه و اعلام اخطار به‌هنگام هستند.

مزایای استفاده دزدگیر فروشگاهی

دزدگیرفروشگاهی (Shop Gate Alarm)برای مراقبت و کنترل بهتر خروجی های فروشگاه مورد مصرف قرار می گیرد و این امکان را به فروشنده می دهد تا به سهولت اجناس را بفروشد و نگرانی بابت دزدی ها نداشته باشد. امروزه دزدگیرهای فروشگاهی(EAS Systems) در انواع مختلفی در بازار موجودند که هر یک کاربرد خاصی دارند. اما در یک نگاه کلی موجب آسودگی خاطر فروشندگان در جهت فروش بهتر می گردد. دزدگیر فروشگاهی مزیت بیشتری نسبت به دوربین های امنیتی دارد، چرا که به سرعت آژیر آلام Alarm Security کشیده و دزدی را آشکار می کند اما دوربین ها نیاز به چک کردن و مراحل قانونی دارند.  

لوازم دزدگیر فروشگاهی

  • آنتن های دزدگیر (گیت های دزدگیر فروشگاهی)
  • خنثی کننده و جدا کننده یا همان جداساز آهنربایی Detacher
  • تگ ها و لیبل های دزدگیر یا تگ و لیبل ضدسرقت (برچسب دزدگیر)
Retail Security Tags and Labels  

عملکرد دزدگیر فروشگاهی

دزدگیر فروشگاهی در واقع تکنولوژی تشخصی تگ ای ام و لیبل (TAGS & Labels) است که با تنظیم و تشخیص فرکانس Frequencyدر ارتباط است که با ارسال امواجWaves خاصی وجود تگ ها و لیبل ها در اطراف خود تشخیص میدهد . تگ دزدگیر یا همان تگ سخت (Hard Tag) که بر روی کالا قرار دارد بعد از فروخته شدن جنس و دریافت وجه آن توسط صندوق دار به وسیله جداساز مغناطیسی (Magnetic Detacher)یا جداساز مکانیکی جدا میشود و برای مصارف بعدی آماده میشود، لیبل های برچسبی ضدسرقت مانند لیل AM یا لیبل Rf نیز توسط دستگاه خنثی کننده یا همان غیر فعال ساز لیبل یا دی اکتیویتور (Label Deactivator)غیر فعال یا به اصطلاحی سوزانده می شود. در غیر این صورت خروج کالا با تگ یا لیبل فعال منجر به آژیر کشیدن آنتن های دزدگیر فروشگاهی گشته و لذا از دزدی و سرقت جلوگیری می نماید. گفتنی است برای کالاهایی که امکان لیبل چسباندن ندارند از تگ استفاده می کنند که بدون جدا کننده مخصوص مکانیکی یا آهنربایی به هیچ وجه قابل جدا سازی نیست. لیبل ضدسرقت برچسبی دزدگیر نیز همین گونه است با این تفاوت که آن را جدا نمی کنند. فقط پس از فروش و دریافت وجه ، لیبل دزدگیر را توسط خنثی کننده مخصوص خنثی می نمایند. گیت-SWG-گیت-ضد-سرقت-فروشگاهی-دزدگیر
انواع سیستم های دزدگیر فروشگاهی به طور کلی می توان گفت دزدگیرهای فروشگاهی از نظر تئوری، عملکرد و کاربرد یکسان دارند اما از لحاظ حساسیت و دقت و سرعت و قیمت متفاوت هستند که بهترین نوع آنها گیت فروشگاهی AM ایمن موج است که دارای فرکانس کاری AM 58KHZ میباشد که AM سرواژه کلمه Acousto Magnetic میباشد. از سیستم دزدگیر فروشگاهی برای لباس، لوازم آرایشی و دارو (Drugstore Gate Security)، عطر(Perfume Gate Security)، ادکلن ، مواد خوراکی و صنعتی در فروشگاهی های پوشاک(Wearable Security Gate)، داروخانه، آرایشی بهداشتی، مواد غذایی، هایپرمارکت ها (Hyper Market Gate)و … استفاده می کنند. باید این گونه سیستم دزدگیر فروشگاهی مناسب را خریداری کرد که متناسب با شرایط فروشگاه باشد. انواع دزدگیر فروشگاهی طبق قیمت و میزان حساسیت دسته بندی می گردند. صاحبان فروشگاه ها باید با توجه با انتظاراتی که از دزدگیر دارند و همچنین با نظر به نوع محصول بهترین دزدگیر فروشگاهی را انتخاب نمایند.   ویژگی های یک دزدگیر فروشگاهی خوب دزدگیرهای فروشگاهی امروزه توسعه ی فراگیری داشته اند لذا شاهد انواع دزدگیرهای فروشگاهی در بازار هستیم که همگی کیفیت مطلوب را ندارند. بهترین ویژگی یک دزدگیر علاوه بر امکان تنظیم فرکانس و میزان حساسیت آن به علاوه سرعت (fast detection) و دقت بالا (Accuracy) در تشخیص تگ Tag Detection و پایداری Stabilityو مقاومت بالا در محیط های پرنویز (Antinoise Function) است که این ویژگی آلارم خطای( False Alarm ) کمتر دستگاه گیت ضدسرقت را به دنبال خواهد داشت. باید توجه داشت دزدگیر خوب یا دزدگیر با کیفیت باید نسبت به خروج تگ یا لیبل فعال بسیار حساس باشد و این حساسیت فقط بر روی گیرایی تگ ولیبل متمرکز باشد نه آنکه این حساسیت بالا (High Sensivity)منجر به گیرایی نویز نیز شود و آلارم خطای دستگاه را افزایش دهد. تگ و لیبل به محض خروج کالا باید با عث آلارم آنتن ها شود و آنتن ها تولید صدای آلارم کند در غیر این صورت وجود آن کاربردی ندارد. بنابراین هنگام خرید و سپس نصب دزدگیر (Gate Antenna Installation) فروشگاهی باید آن را امتحان نمود تا میزان حساسیت آن مشخص گردد. لازم به ذکر است دزدگیر فروشگاهی حساس تر و دقیق تر که دارای سرعت گیرایی بالاتری نیز میباشد برای حفاظت از فروشگاه های بزرگ مخصوصا حفاظت از هایپرمارکت ها بهتر می باشند
گیت‌های دزدگیر مغازه‌ای که به صورت آنالوگ هستند و در آن‌ها از تکنولوژی RF استفاده شده است، به علت تداخل امواج رادیویی دارای خطای نسبتاً زیادی در به صدا درآوردن آلارم هستند. این خطا گاه تا به حدی زیاد می‌شود که فروشنده دیگر توجهی به آلارم‌های دستگاه نمی‌کند و همین امر زمینه‌ی سرقت از مغازه را مهیا می‌سازد. البته احتمالاً با انجام برخی تعمیرات و تغییرات می‌توان گیت‌هایی که به این حد از خطا رسیده‌اند را بهبود بخشید، اما در هر صورت میزان خطای گیت‌های دزدگیر مغازه در صورت استفاده از سیستم RF زیاد است. هدف از نصب گیت دزدگیر در معرض دید قرار دادن اجناس فروشگاه به منزله ی نمایش سرمایه جهت فروش و کسب سود حاصل از تجارت می باشد. لذا هر گونه سرقت و دزدی موجب از بین رفتن سرمایه ی صاحب فروشگاه می گردد. با توجه به این امر یکی از بهترین راه های حفظ اجناس از دزدی و سرقت Shoplifting Prevention ، نصب گیت دزدگیر Gate Alarm است که در هنگام عبور غیر مجاز کالا به سرعت واکنش نشان داده و با بوق یا آژیر اعلام خطر می نماید. با توجه به این عملکرد سریع و دقیق صاحبان فروشگاه ها از گیت دزدگیر و ملزوماتش به جهت حفظ سرمایه شان استفاده می نمایند. گیت-فروشگاهی-سوپر-گیت-نصب-شده-در-فروشگاه-هایپرمارکت مزایای گیت سوپرگیت سوپرگیت نیز کاربردی درست شبیه گیت های دیگر دارد ولی تجهیزات و امکاناتی که بر روی آن تعبیه شده موجب حفاظت بیشتر و کنترل بهتر می گردد. از جمله برتری های گیت سوپرگیت می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • تکنولوژی ضد نویز Antinoise
  • جنس بدنه ضد آب WaterProof
  • محکم و با دوام از جنس ABS
  • قابلیت عملکرد مولتی فرکانس Multi Frequency
  • قدرتمند با کوچک ترین برد هوشمند جهانی Smart Plus PCBA
  • هشدار دهنده دقیق Accurate Alarm
  • قیمت مناسب و ارزش خرید بالا Economic Gate For Shop
  • رنگ بندی متنوع Different Colors

گیت IMG

گیت IMG در دو رنگ ” مشکی ” و “سفید/مشکی” (حاشیه مشکی) موجود میباشد. در مدل تمام مشکی، تمام قامت گیت یکپارچه دارای رنگ مشکی است و در مدل ” سفید / مشکی ” حاشیه گیت مشکی و وسط گیت سفید رنگ است. رنگ “سفید / مشکی ” برای فروشگاهی مناسب است که گیت، مشرف بر ویترین است و به علت قابل رصد بودن تصاویر از میان بدنه گیت ” سفید/مشکی “، ویترین فروشگاه کاملا قابل رصد میباشد.
گیت IMG1 در بهترین شرایط محیطی (از نظر نویز و محیط فیزیکی) قادر است تا 1.5 متر از درگاه خروجی فروشگاه را محافظت کند و چنانچه نویز محیطی شدید باشد یا درب فروشگاه تا حدی فلزی باشد (به پرسشهای متداول مراجعه شود)، این فاصله به 1.2 متر تقلیل میابد. گیت IMG1 ساده ترین گیت از نظر نصب در بین محصولات ایمن موج میباشد به نحوی که از هر آنتن تنها دو عدد کابل به باکس الکترونیکی متصل میشود و از این طریق دستگاه راه اندازی میشود.

خصوصیات گیت AM ایمن موج

ایمن موج مفتخر است گیت های دزدگیری را به بازار عرضه نماید که با بهره گیری از تکنولوژی AM تولید شده اند و مجهز به سیستم پردازشگر سیگنال DSP(Digital Signal Processing) می باشند. علاوه بر این یکی از مهم ترین معیارهای خرید دزدگیر فروشگاهی از سوی مشتریان، مصرف انرژی کم تر است Low Power Consumptionکه به جرات می توان گفت محصولات ایمن موج کم ترین میزان انرژی را مصرف می کنند و لذا در هزینه های مصرفی فروشگاه نیز موجبات صرفه جویی را فراهم می آورند. در عین حال گفتنی است گیت AM محصول ایمن موج بازدهی بسیار بالایی داشته High Efficiencyو قابلیت کارکرد در ساعات طولانی را نیز دارد. لذا بهترین گزینه برای استفاده در فروشگاه های بزرگ محسوب می شود. البته لازم به ذکر است حساسیتSensivity و دقتAccuracy بالای این محصول در کنار سیستم ضد نویزی که بر روی آن نصب است، فروشگاه را به بهترین وجه ممکن از لحاظ ایمنی تجهیز می کند. در واقع تکنولوژی گیت ای ام در اصل در آمریکا ابداع شده و تا چندی پیش استفاده از آن در انحصار این کشور و کشورهای اروپایی بود. اما اکنون شرکت ایمن موج با سال‌ها تجربه در زمینه‌ی طراحی و ساخت انواع گیت دزدگیر از این تکنولوژی به صورت بومی‌سازی شده برای طراحی و ساخت گیت ای ام استفاده می‌کند و محصولات این شرکت نه تنها در بازار داخلی با استقبال بسیاری مواجه شده‌اند، بلکه انواع گیت ای ام تولید شده در این شرکت به دیگر کشورها نیز صادر می‌شوند.  

نحوه عملکرد دزدگیر موبایل ایمن موج

دزدگیر موبایل بسیار قوی نیز مانند سایر تگ‌های ضد سرقت از دوقسمت اصلی تشکیل شده است: یکی قسمت الکترونیکی و دیگری سوزن قفل شونده. این محصول با کیفیت از برند ایمن موج از طریق سوزن قفل شونده به اجناس متصل شده و به نحوی بر روی آن فیکس می‌شوند که جداسازی آن غیر ممکن است.