خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

دانلود نوحه من زینبم زینبم از محمود کریمی

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۵:۳۴ ب.ظ

دانلود نوحه من زینبم زینبم از محمود کریمی با کیفیت عالی و متن

  • دانلود نوحه من زینبم زینبم از محمود کریمی با کیفیت عالی و متن

    دانلود نوحه من زینبم زینبم از محمود کریمی
    همینک از سایت خزر موزیک دانلود نوحه بسیار شنیدنی من زینبم زینبم از مداح اهل بیت محمود کریمی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه من زینبم زینبم با بهترین کیفیت و تکست این مداحی

    Downloade Madahi Haj Mahmood Karimi Be Name Man Zeynabam Zeynabam Man Az Khazarmusic

    Haj Mahmoud Karimi 1 دانلود نوحه من زینبم زینبم از محمود کریمی

    متن نوحه من زینبم زینبم از محمود کریمی

    دل خون تر از ابر و طوفان
    غمگین تر از باد و باران
    مانده به راه برادر
    تنها ترین چشم گریان

    دل خون تر از ابر و طوفان
    غمگین تر از باد و باران
    مانده به راه برادر
    تنها ترین چشم گریان

    من زینبم زینبم من
    من زینبم زینبم من
    از غصه جان بر لبم من

    از غصه جان بر لبم من

    دل خون تر از ابر و طوفان
    غمگین تر از باد و باران
    مانده به راه برادر
    تنها ترین چشم گریان

    من زینبم زینبم من
    من زینبم زینبم من
    از غصه جان بر لبم من

    از غصه جان بر لبم من
    آهش که بر سینه مانده
    جانش که بر لب رسیده

    آهش که بر سینه مانده
    جانش که بر لب رسیده
    نقش دلش شد عزای
    یک بانوی قد خمیده
    رفتی ندیدی که زینب
    در کوچه ها در به در شد

    رفتی ندیدی که زینب
    در کوچه ها در به در شد
    در موج نامحرمان بود
    با قاتلت همسفر شد

    من زینبم زینبم من
    از غصه جان بر لبم من

    دل خون تر از ابر و طوفان
    غمگین تر از باد و باران
    مانده به راه برادر
    تنها ترین چشم گریان

    دل خون تر از ابر و طوفان
    غمگین تر از باد و باران
    مانده به راه برادر
    تنها ترین چشم گریان

    من زینبم زینبم من
    از غصه جان بر لبم من
    یادم نرفته نوایت
    دل از من و نیزه ها برد
    افتاد در پیش طفلت
    سنگی که کنج لبت خورد

    یادم نرفته نوایت
    دل از من و نیزه ها برد
    افتاد در پیش طفلت
    سنگی که کنج لبت خورد

    آه ای سفر کرده بازا
    بازا و بنگر دوباره
    این مرگ تدریجی من
    جان دادن بی شماره
    یادم نرفته که عباس
    در اظطرابم نیامد
    من ماندم و ناقه غم
    اما رکابم نیامد

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی