خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

خآنۀ من

دانلود آهنگ - متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو

متن آهنگ رستاک نیست

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۸ ب.ظ

متن آهنگ رستاک نیست

  • متن آهنگ رستاک نیست
    متن آهنگ رستاک نیست

    تکست آهنگ رستاک نیست

    همراه با دانلود آهنگ رستاک نیست

    Text  Music Rastaak Nist   

    از عشق هیچ چیز نمیدانم
    چیزی برای آنکه بدانم نیست
    چشمان مرگ بار زنی زیبا
    آرام بخش زیر زبانم نیست
    من تازه عاشقت شده ام اما
    از هرچه بر تو رفته خبر دارم
    با من بگو که در نسخ خطیت
    خطی برای آنکه بخوانم نیست
    من کل آسمان تو را گشتم
    دیریست کفتران به تو مشغولند
    ای کاش نامه ای به تو اما حیف
    طوقی پیر نامه رسانم نیست
    میخواستم سفر کنمو یک شب
    دیدم سبک شده چمدان یعنی
    با چشم های خیس خودم دیدم
    جز خنده ی تو در چمدانم نیست

    متن آهنگ رستاک نیست

    باید که اعتراف کنم انگار
    ای آینه دروغ نمیگفتی
    موهای پیر و خسته ی ن دیگر
    دلتنگ دست های جوانم نیست
    ای کاش دست های تو را تنها
    ای کاش دست های تو را اینجا
    ای کاش دست های تو را اما
    پایان جمله ام به توانم نیست

    ترانه سرا : رستاک حلاج

    ترانه شعر آهنگ رستاک نیست

     متن آهنگ : 

  • cool master

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی